Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2007 18:29 - София, мале, София :)
Автор: nofearinc Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2842 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес се прибирах спокоен към вкъщи с адския транспорт, почивайки си по седалките на 74, но не щеш ли попаднах на прилично задръстване. Обръщайки се към прозореца се открои интересната гледка на автобус, блъснал автомобил:

image
image

Сетих се и за приключенията ми с маршрутки, където се влиза в локалното, в насрещното; върти се с 90 на червено и такива врътки... Абе да пътуваш в София си е направо трик и 3/4 :)


Тагове:   мале,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ani101 - ох, не знам какво да кажа....
10.03.2007 18:41
Не само , че си е рисково мероприятие пътуването с градския транспорт в София , ни и в допълнение се предлагат всякави екстри :

Тичана след автобус, който незнайно защо не спира на спирката , а след нея

Топли прегръдки с непознати , ако решиш все пак да се възползваш от превозното средство

Странни аромати, идващи неясно от къде

Музика за душата , често пъти чалга

И т.н. и т.н.

Е при толкова специални екстри , как да не си дупчиш билетче ?
цитирай
2. nofearinc - Истории от 1001 нощи :)
10.03.2007 19:09
През последната година и половина пътувам с адския транспорт близо 3 часа дневно. Нагледал съм се на всичко - стърчащи крайници през прозорците и отворени врати на рейс в движещо се състояние, през които стърчат хора; джебчии и прочие на такива претъпкани места, където не можеш да ги усетиш; неспиращи автобуси (миналата седмица един 74 вървеше по- бързо от такси, шофьорът бе надънил хардрок и пушеше яростно в кабинката), неидващи автобуси (час и 35 минути чакане на рейс), МПС- та, 'интегрирани братя' и какво ли още не.

Абе точно за билетче си е ;)

Отделно, че билетите се вдигат, защото не се возят редовни пътници (уж) и не се плащат глоби. Но дори и когато се плащат глоби, къде отиват те?

Веднъж се сещам, бях с приятелка, която реши да не си показва картата, и спомена, че е нередовна. Контрольорът каза 'Глоба седем лева', ние си викаме 'да, бе; да'. Той продължава 'Е, айде сега, за 5 лева ли сте и двамата' и ние продължаваме невъзмутимо. Сваля ни той на спирката и вика 'аре бе, става въпрос за 2 лева за едно кафе, нищо не са'. Свали крайно до 1 лев и тя му показа карта.
Абе страшна работа...

М-м, забравих - имало е и побои в рейса, както и пръскане със сълзотворен газ... И смърт... Само още сватба и раждане на детенце не съм виждал, но пък кой знае?
цитирай
3. nin6eto - хихи пътуването с градки транспорт ...
10.03.2007 19:33
хихи пътуването с градки транспорт наистина си е приключение, но пък замислете се иначе няма да има тръпка. какво би било ако рейса идваше на време, вътре атмосферата не беше толкова задушевна, а шофьорите-любезни. Просто би било скука!!! всъщност обаче ако се замислим грдския транспорт може да бъде и място за интересни запознанства, шофьорите понякога са изключително разбрани, а и от скоро мнението ми за контрольорите се подобри знчително. преди няколко дена бях без билетче и естествено като виден "марко тотев" мина контрола и ме свалиха. С малко извинения и разтреперан глас не само че не ме глобиха, но и ме закараха там за където бях тръгнала-имало и свестни хора в София!!!
цитирай
4. andreytcho - аз пък днес 2пъти ходих до София
11.03.2007 02:24
и сега се прибрах, без никакви проблеми :)))

в събота е почти кеф да се возиш из столицата разбира се със собствена кола де ;)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nofearinc
Категория: Забавление
Прочетен: 183703
Постинги: 15
Коментари: 12
Гласове: 163
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол